Reisorganisatie Neckermann: Nederlandse vakantieganger kiest vaker voor kwaliteit
Uit onderzoek van NBTC-NIPO research blijkt dat Nederlanders naar verwachting steeds vaker en luxer op vakantie gaan. Reisorganisatie Neckermann maakt het haar reizigers makkelijk door de beste vakantieselectie te maken onder het label Signature. De vakanties met het label Signature behoren tot het spreekwoordelijke ‘neusje van de zalm’.
Neckermann Reizen (onderdeel van de Thomas Cook Groep) wil via dit label het premium aanbod selecteren binnen het eigen portfolio. Met een knipoog naar de naam Signature wil het reisbedrijf benadrukken dat ze tekenen voor een kwalitatief hoogwaardige vakantie beleving.
De selectie is gemaakt op basis van uitstekende klantervaringen en tevredenheid met de beste ligging. Klanten kunnen rekenen op buitengewoon comfort, culinaire hoogstandjes en goede faciliteiten die op elkaar afgestemd zijn.
Signature staat voor speciaal geselecteerde hotels met minimaal 4 sterren op bijzondere bestemmingen.