Reisverzekeringkorting.nl

Vragen over reisverzekeringen

055 540 04 09 (09.00 - 17.00 uur op werkdagen)

KLM: inpakken met spraakgestuurde assistent op Google Home

KLM introduceert een intelligente, interactieve spraakgestuurde inpakassistent op Google Home. Hiermee biedt men passagiers hulp bij het inpakken van hun koffer. Blue Bot, zo heet de servicebot, is gebaseerd op kunstmatige intelligentie. Het geeft reizigers op Google Home persoonlijk advies over wat ze moeten meenemen op basis van hun bestemming, de duur van hun reis en het weer ter plaatse.

Google Home is een slimme luidspreker die door middel van spraaksturing opdrachten aanneemt voor verschillende services. Blue Bot (BB), ondersteunt passagiers op Google Home met een intelligente, interactieve inpaklijst door middel van spraaksturing. De service begint door KLM op te roepen op Google Home.

In de nabije toekomst kunnen klanten via Google Home een lijst met herinneringen naar hun favoriete sociale mediakanaal sturen wanneer ze specifieke items niet meteen kunnen inpakken, zoals visums die nog geregeld moeten worden.

BB is gebaseerd op kunstmatige intelligentie die verbonden is met een combinatie van KLM- en externe technologie. BB is zelflerend en heeft haar eigen persoonlijkheid: behulpzaam, vriendelijk, professioneel en gewaagd. Door haar vaker te gebruiken, wordt ze slimmer en persoonlijker.

BB ging in september 2017 van start op Messenger, door klanten tijdens een gesprek de mogelijkheid te geven een ticket te boeken. Vanaf vandaag biedt ze als pratende inpakassistent een tweede service. De komende periode zal BB meer services gaan bieden via verschillende sociale mediakanalen.

Categoriën: Nieuws

Tags: , ,

Disclaimer: De bovenstaande tekst is met zorg samengesteld. Toch kunnen wij niet uitsluiten dat er fouten in staan of dat er inmiddels wijzigingen hebben plaatsgevonden (kijk daarom ook naar de datum van het artikel). Er kunnen aan de tekst/premies dan ook geen rechten worden ontleend, die vooral een globaal informerende functie heeft. Wij verzoeken je bij twijfel/vragen altijd eerst contact met ons op te nemen. Daarnaast wijzen wij jou er op dat de algemene voorwaarden en de productvoorwaarden van de verzekeraar bepalend zijn voor vergoedingen en eventuele uitsluitingen. Wij vragen je dan ook om voor dat je een verzekering afsluit eerst de verzekeringsvoorwaarden te lezen. Lees na het afsluiten van de verzekering ook altijd de polis goed door, zodat je kan zien waar je exact voor verzekerd bent en hoe hoog de verzekerde bedragen zijn.