Reisverzekeringkorting.nl

Vragen over reisverzekeringen

055 540 04 09 (09.00 - 17.00 uur op werkdagen)

Over Mondial Assistance

Sinds 15 november 2008 opereren Alarmcentrale Mondial Assistance en Elvia Reisverzekeringen onder één naam: Mondial Assistance. Dit is het eerste en enige merk dat reisverzekeringen en hulpverlening onder dezelfde naam aanbiedt. Mondial Assistance staat voor wereldwijde hulpverlening, 24 uur per dag en 7 dagen per week.

Medische hulpverlening voor ruim 3,5 miljoen Nederlanders
Mondial Assistance is een vertrouwde specialist op het gebied van hulpverlening en reis- en annuleringsverzekeringen. Bijna elke seconde nemen zij ergens ter wereld een melding in behandeling. In Nederland verzorgt Mondial Assistance de medische hulpverlening voor meer dan 3,5 miljoen Nederlanders en de voertuighulpverlening voor ruim 1,9 miljoen auto’s. ‘How can we help?’ is het motto. Dit motto geldt voor alle gevallen, de vragen van klanten staan altijd voorop.

Wereldwijd netwerk
Door het wereldwijde netwerk van Mondial Assistance kunnen de medewerkers professionele hulpverlening bieden. Wanneer je er even niet uitkomt in het buitenland, omdat je bijvoorbeeld de taal niet spreekt, kun je 24/7 contact opnemen met de Alarmcentrale. Of het nu een levensreddende actie moet zijn of hulp bij schade aan je bagage, de medewerkers van Mondial Assistance helpen je graag verder. Je bent bij Mondial Assistance dus zeker in goede handen.

Snel en gemakkelijk online afsluiten
De verzekeringen van Mondial Assistance zijn snel en gemakkelijk online af te sluiten. Er zijn verschillende soorten verzekeringen op maat verkrijgbaar, waardoor er door iedereen een passende verzekering kan worden afgesloten.

Onderdeel van Mondial Assistance Group
Mondial Assistance behoort tot de internationale Mondial Assistance Group. Deze organisatie is wereldwijd marktleider in hulpverlening, reisverzekeringen en persoonlijke diensten. Met meer dan 9.000 medewerkers over de hele wereld profiteren klanten van de diensten van deze groep. Er zijn in totaal 28 Alarmcentrales van Mondial Assistance verspreid over de hele wereld.

Services
Naast reisverzekeringen, biedt Mondial Assistance nog eens extra services aan voor reizigers. Hierdoor ben je zowel voor, tijdens als na de reis van alle gemakken voorzien. De services die Mondial Assistance aanbiedt zijn:

  • Assistant Services: meer zekerheid om je kinderen, bagage en jou persoonlijk te beschermen. Sommige services zijn gratis bij een Doorlopende Reisverzekering.
  • Alarmcentrale: wereldwijd 24 uur per dag en 7 dagen per week Nederlandstalige hulp.
  • Reisarts: de ervaren artsen en verpleegkundigen van de Alarmcentrale verstrekken het medisch advies.
  • Stadsgidsen: er zijn 15 stadsgidsen gratis te downloaden.
  • Inentingsadvies: als je een Globetrotter Reisverzekering, Doorlopende Reisverzekering of Doorlopende Zakenreisverzekering hebt afgesloten en je reisplan is bekend dan kun je gratis gebruik maken van Mondial Assistance Inentingsadvies.
  • Reistips: voor, tijdens en na de reis.

Over de auteur: Rob Demmers

Rob Demmers schrijft al sinds 2011 met passie over reis- en annuleringsverzekeringen en is een groot deel van zijn werkzame leven actief in de assurantiebranche. Al in 1990 behaalde hij zijn Assurantie B diploma. Hij heeft gewerkt voor o.a. RVS Verzekeringen (nu Nationale Nederlanden), ZilverenKruis, ANOZ verzekeringen, Kentron Adviesgroep en Meeùs (nu onderdeel van Aon). Rob schreef destijds regelmatig voor assurantievakbladen, met name over zorgverzekeringen.
Na een aantal jaren gewerkt te hebben in het online marketing vakgebied, is Rob gaan bloggen. Het schrijven is inmiddels onder zijn huid gekropen en redactiewerkzaamheden behoren tot zijn belangrijkste dagtaak.
Hij is in het bezit van het diploma Wft-Basis die is uitgegeven door het Ministerie van Financiën.

Lees alle artikelen van Rob »

Disclaimer: De bovenstaande tekst is met zorg samengesteld. Toch kunnen wij niet uitsluiten dat er fouten in staan of dat er inmiddels wijzigingen hebben plaatsgevonden (kijk daarom ook naar de datum van het artikel). Er kunnen aan de tekst/premies dan ook geen rechten worden ontleend, die vooral een globaal informerende functie heeft. Wij verzoeken je bij twijfel/vragen altijd eerst contact met ons op te nemen. Daarnaast wijzen wij jou er op dat de algemene voorwaarden en de productvoorwaarden van de verzekeraar bepalend zijn voor vergoedingen en eventuele uitsluitingen. Wij vragen je dan ook om voor dat je een verzekering afsluit eerst de verzekeringsvoorwaarden te lezen. Lees na het afsluiten van de verzekering ook altijd de polis goed door, zodat je kan zien waar je exact voor verzekerd bent en hoe hoog de verzekerde bedragen zijn.